maandag 13 september 2010

de Zwalmbronnen

Zondag 12 september 2010

De buienradar laat ons beslissen in welke streek we vandaag wandelen. De ganse wandeling blijft het droog.
Afwisseling, zowel verhard als onverhard, van smalle bospadjes tot landbouwwegen in het open landschap, omhoog omlaag.

Nog een zeer mooie wandeling van Pasar.


We starten bij de kerk van Opbrakel. Het is open monumentendag, het is hier druk, we krijgen een pompeï-gevoel.







Dit is de eerste kerk waar ik binnen achteraan een klok zie hangen. Mijnheer pastoor kan zijn mis timen.


Qua mariadevotie kan dit tellen. Ik vraag me af of ik net na of net voor de verschijning heb afgedrukt.









Een met respect verbouwde boerderij.






De joskes boom (de vlaamse joshua tree)



De volgende in de reeks vlaamse devotie:




De jeugd weet niet meer waar B.V.O voor staat.


De ondertussen traditionele groepsfoto. Het bankje is net iets te hoog voor mij.


Bospad mét hindernissen.


Moeder met kroost.



Here's Lora!




De kasteelhoeve.


Mét kapelletje, vlaamse devotie.


Het kasteel



Druiven bij de hoeve:




Verlaten devotie.


Donkey!




Volg de gids.


Product placement by Canvas.

De laatste vlaamse devotie voor vandaag, De Indische Hrita.



Als afsluiter, de molen.


Beoordeling:   GGGGG

Natuur en devotie, de bronnen en vele kleine beekjes zonder dat de wandeling beheerst wordt door water.
Door de hellingen iets zwaarder, door de vele onverharde stukken onmogelijk met wieltjes te doen.
9 km, volledig bewegwijzerd.
Blijft bij: Donkey and his friend.

1 opmerking:

  1. Ongelooflijk, maar waar God is altijd geweldig. Na een aantal versies van mijn aanvraag door de bank, kreeg ik een lening door een zeer vriendelijke dame. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met haar via e-mail naar: marilinetricha@mail.ru het aanbieden van leningen € 3.000 tot € 3.000.000 aan iedereen kunnen terugbetalen met rente tegen een laag tarief van 2%, aarzel dan niet die boodschap. Dit is een perfecte werkelijkheid. Verspreid het woord aan vrienden en familie die in nood zijn.
    betaling begint vijf maanden na ontvangst van uw krediet
    God zegene u.

    BeantwoordenVerwijderen

beoordeling

afstanden